Vejledning vedrørende tilmelding 2023

• Opret en profil. Gem dit brugernavn og kode.
  • Har man en blandingshund - skrives racerne i kommentarfeltet
  • Betal årsgebyr.
  • Find det hold som du ønsker at træne på - læs evt. beskrivelsen af holdet igennem.
  • Betal træningsgebyr og du er sat på hold.
 Det er en profil for hundeføreren, som skal oprettes og bruges før du kan tilmelde dig.
Hvis du tidligere har oprettet en profil, skal du bruge den igen, ellers vil du igen blive opkrævet nyt års gebyr.
Hvis du ikke kan huske dit brugernavn eller kodeord kan du rette henvendelse til hold email: hold@dch-bronderslev.dk

Der trænes ikke i perioden ca. 25.jun - ca.5.aug, samt i perioden fra ca. 1.dec - Standerhejsning i januar.

Alle kontingent beløb er pålagt et kort-betalings-gebyr på 1% til klubmodulet. Dette gebyr dækker DcH Brønderslev's brug af systemet som betalings system og betales af alle.
Alle hundeførere skal betale års gebyr. Dette kan ikke refunderes.
Ingen kan deltage på et træningshold uden at have betalt årskontingent og træningsgebyr.
Vi modtager Dankort/Visa og alle de andre gængse betalingskort f.eks. MasterCard.

Gyldig ansvarsforsikring og vaccinationsattest skal fremvises på første træningsdag.

Spørgsmål om de enkelte hold og evt. hvilket hold du skal træne på kan rettes til email: hold@dch-bronderslev.dk eller på 26 83 97 60 mellem kl. 1600-1800 Man - Torsdag.

Vi ser frem til at se jer i klubben.